华语? 不可以

*using direct translate from canto*
我不识华语左。点算好? 勿识写华文作文左,考试死硬罗。





多过一个星期我和他 X在一起了,也知道不可以在一起了。
星期四, 在parade看到一个两个在那边拍拖,看到都眼眢。
其实是不知道自己眼眢还是眼红。没眼看啦 不想再看了。
你信息我 我不知道要回什么 不知道有什么东西要和你说 跟你讲完我整天做的东西 又好象很奇怪 不讲啦 睡觉好了



always get moody for no reason, help me somebody :(
rihanna ft. eminem- love the way you lie.

Now, i'd wish there will be somebody here to see me burn. cause its not alright because i dont have your lies anymore. I DONT LIKE THE WAY IT HURTS.

Comments